awak cinta saya ;)


SAYA SHAHIRAH BINTI HELLMY HENDAK MENGAKU BAHAWA SAYA BENAR-BENAR JATUH CINTA  PADA AWAK! :-*

aku sayang kau. kau jangan buat aku mcm tggul eh? okay gila? janji? promise? :-/

actually aku takut na sayang orang T.T banyak kali ending mesti sama -.- balik balik aku jugak yang sakit -,.-

ngehh awak yang kacak tuh lagi pekasa, saya sayang awak! eh awak bila na skype? atototo , malam-2 ni terindu awak pulak.

eh awak asal ta reply? da habis lagi buka puase? humm.

awak! kat sch bila buat something jangan kait kan kite dengan die kay? nanti hati sakit la. hati ni da la asyik pedih je. jangan sakit kan eh? tapi sembuh kan :)

awak ex awak ada tanya kite dye cakap "chera kalau dye minta couple balik dengan aku, patut ke aku accept?" YaAllah kaawan asal tanya soalan mcm tuh kat aku. err jeleous nya aku --" NOCOMENT la. err adakah benda ni akan berlaku? T.T aku baru na ubat hati aku. pfftt

UNTUK PENGETAHUAN KAU! AKU MEMANG SUKA CEMBURU MEMBABI BUTA! so sayang jangan la dekat dgn perempuan lain eh? please? AKU BENCI ADA SAINGAN!  s w e a r, benci gila kentang!

awak saya tidak bole berhenti suka awak laa, :-/ bodoh nya. mcm mana la aku clash nanti. meroyan doh!

awak tadi kat sch kan. errrr ngeee tah laaa. HAPPY AKU MELIHAT KAU.



I LOVE You ! off, BYE baby boo