hey malam Ramadhan , saya di sini na solat terawih

Rainbow

Di Ramadhan yang mulia ni . jom solat terawih :) HIHIH da lama sudah tidak berkunjung ke surau :)
hermm, nape hati aku kekadang rasa gelisah eh? macam hilang something la. okay, chera you need someone -.- ohh yaaa, someone? sape? entah la aii. :-/ herm. Kumbang bukan sekor kan? ramai lagi superhero kat luar :) hermm -.- chera, kau semakin bodohhh. kau seneri tulis THE PAST IS PAST -.- arghhh! jadi gila aku tulis blog ni. okay chera! listen here! apa yang utama ialah, kau study. tentukan masa depan kau. kay? zzZ  i will :D. chera try berdiri atas kaki sneri! jangan na lembik. jangan keje kau na menyusahkan orang kay? lalala Xl. isnin ni datang sch dengan tersenyum :) tanpa ada perasaan sedih :'( habes perhimpunan terus masuk kelas. dalam kelas duduk diam sambil tersenyum :) dan berlajar dgn fokus. rehat, duduk dalam kelas mungkin. balik jalan kaki ke bustop, tggu bas dengan tenang :D okay goodd. rancangan yang terapi :) okay actually, hati ni tak tenang la. :( nape eh? istighfar banyak-2 chera. okay saya cuba. :( DAMN! still ta bule. grrr, :"( aku perlu kan tempat mengadu. Chera, ta paya bebankan orang -.- ish. kau pendam je apa yang kau  rasa kay? okay aku cube ;) herrm T.T #masalah emosi memang mcm ni -.- BYE