morning lil bird :)






Pagi yang indah ini. err wait da pukul 12 lebih laaa. okay i mean tghhari yang indah ini wah terasa segar :)
Bangun sakit perut. pffft, apalagi tarik towel masuk tandas dan mandi. okay :) bangun-2 ruma kosong, okay memang setiap hari aku bangun ta de orang pun kat ruma ni -.-. okay thanks kepada due jejake da teman aku skype-ed :). anda dihargai. HAHA memang menggedik malam tadi. ;) ehh bapak aku pun ada skype jugak rupanya -.- ayah skype dengan sape? okay abai kan. err wait, kenapa bila sesuatu perkara aku suke , ABAIKAN, IGNORE JE, LUPAKAN? pelik laa. okay lupakan... okay. aku tengah bosan deyh. :) na makan? tak lapar. beside, puase. haaaaa na story malam tadi kan kite kan solat kan terawih kan :) tak nyesal ikud ayah HIHI. lepak dengan aery and zarith. HAHA da lama tara jumpe. banyak rindu, kalau da banyak rindu gosip pun mesti la banyak kan? HARHAR semua gosip latest punya. hangat kuddd. HAHA balik terawih buudak-2 main mercun. ISH, aku fikir aku perempuan je -.- kalau tak da lama join dorang. sound pathetic right? hermm kali ni da 3 kali aku masuk keluar tandas. adoii perut meragam >.< lembik badan aku. grrr, makan pedas siket, perut da meroyan. manja nya perut aku ni. eee kalau ta makan pedas nanti nenek cakap "chera ni mcm baby" okay itu satu hinaan -.-. hermm da keturunan mak aku ta tahan pedas. na buad mcm mana. yang korang tuh asyik masak pedas gila kenape? sian perut aku yang comel ni. kan perut? HIHI FARA KYRA ajak out esok. haisshhh akhir tahun or lepas raya la na jak hang hang ni. buad masa sekrang sumpah malas. sekarang na focus kepada belajar :) belajar :) belajar :) HAHA ye ye je. kejap lagi dalam kelas tidur, tak tidur apalagi... berangan lah :) wah seronok berangan ni. cubelah korang try time cikgu mengajar. HAHAR layann habes :) HAHA okay la bye#OFF