ADFGHL



Isu semasa terkini dan selanjutnya. HAHAR aku ta tahu apa aku merepek :-3
Weh rasa tak sabar nak blaaa dari sini. Sorry to say. But aku rindu budak sini nanti ;'). But bila stay kampung sana, Herm, ready for Pmr pulok :(. Sumpah stresss. haiyaaa. okay. Okay bagi support yer kat aku ? :') okay semalam pergi rumas's Yana. HAHA pada mula na study la konon, alih-alih jadi lain. Yela suda lama tidak bergosipkan nya pun. HAHA ta de la bergosip sangat Yana melayan Fuckbooker dengan  blog dye kau main lama lagi. Aku macam tenuk bodoh kat situ --'. HAHA nvm, lagi pun oku tengah layan Orpah. err -.- betul ke eja ni? macam cacat je. Nd time baliik boleh pulok kan terserempak denga Tasha. Ya Allah time dia dalam bas sumpah tak kenal. HAHA maklum lah seminggu dah tidak jumpa. Muka dia time tuh lain. HAHA XD act aku yang tak cam muka dia. HAHA sorrry Tasha. Bila dia turun dari bas. Bila aku tengok betul-2 muka dia. HAHA still ta cam lagi. Bila kakak dia diri sebelah dia Haaaaaaa baru tahu dia tuh kawan baik aku rupanya :-3 HAHA punya la aku perah otak na ingat dia sape. HIKHOK. lepas tuh text-2 la Si Tasha dia kata dia survey kerja tadi kat Rawang. lepas exam dia kerja. herm akuu lepas Pmr la weh.