Haiyaa Chera bodoh ponteng lagi --'

Okay jangan salah kan aku kenapa aku tak datang harini, ni semuanya salah bapak aku sebab dia lah aku tak datang sekolah :(, AYAH!  kan adik da cakap call la adik, adik tak larat na bangun punya -.- tengok sudah terponteng sekali lagi :( bukan adik sengaja ponteng lagi sekali, Actually aku  da ponteng dua hari, okay bapak aku still ta tahu lagi -.- Malas la nak text dia yang aku ponteng, nanti bukan baca pun. ye laa BUSY katakan, Okay bapak aku sorang je ta wish Birthday aku, sedikit terasa :( HAHA -.- aku mengaharap wish tuh dari dia malam tadi, but malang nya dia ta ingat, ta pe la ayah, tesruskan mencari rezeki dan lupa kan Chera, Chera tahu ayah busy, tapi Chera  mengharapkan seringkas ucapan sudah memadai, Chera ta perlu kan hadiah, Okay ta pe lah, myb ayah penat sangat cari rezeki sampai ta ingat :') Okay Chera Sayang Ayah.

Okay kawan-2 yang tersayang,
Chera minta maaf if kelihatan annoying, i mean sory dgn tingkahlaku Chera if nampak mcm desprete BF tuh, :) okay penjelasannya supaya awak, awak  dan awak tidak salah faham :) #sayang kawan punya pasal :) so terpaksa jelaskan:-

Act aku perlukan pendamping hidup, faham kan latar belakang hidup aku mcm mane? im too lonely! hopefully korang faham :) If aku ada family dekat dgn aku, mungkin BF ta penting, orang yang family bahagia yang tak de masalah family pun inginkan pendamping hidup apetah lagi aku yang kesorangan ni. kalau FRIEND, korang larat ke layan kerenah aku 24hrs-nonstop? korang bole ke 24 hrs dgr beban aku. ofcz korang rimas kankan? sebab tuh laaa, bukan aku haruk ke apa ke, kekeadang aku duduk ruma ni aku bule cacat tahu tak, i need theraphy -,- kenapa aku tak stay dgn family aku? okay NO ANSWER, then, aku tahu aku mcm tak de parent, but jangan cakap mcm ni " kau tak de mak bapak senang la cerite " okay ayat tuh ringkas kan? okay ayat tuh makan dalam sial. terasa dihina. Terutama Tasha, soory to say friend. sumpah ayat tuh makan dalam. Aku tahu family kau bahagia. Tak porak peranda. tapi carefully la mulut, Jangan sebab mulut badan kau binasa kawan :') bukan apa, jangan la kutuk/hina bapak aku ke or what. memang kau anggap small matter kawan, tapi hati sape yang tahu?

NO ONE CAN UNDERSTAND ME :")