harini ini harihari

Fatiha bangga ada nama dia, okay na buat dia bangga la FATIHA :O FATIHA :O FATIHA :O bangga tak? HAHA okay today ta de topic, btw tadi kan kan kat sch ada cerite menarik :) betull. tak tipuu.

first : Dopi bodoh percaya aku dah ta sch HAHAHA XD YaAllah kelaka nya manusia zaman sekarang >,< sumpah kelaka gilaaa. then nampak aku, terus terkejut mcm monyet. HAHA sakaiii ayam anjing langsatt. apeeelaaa.

second : Mus marah kat abang Rajaa. awww seronok gila tengok Mus mara. ada laa muka serius, tidak muke minte siku je, Chill la Mus :) HAHA semua orang da masak sangat perangai kau. sensetif mcm tisu baby yg basah tuhh. HAHA betull doh, bila kau bahan orang bolee, bila orang bahan kau, kau yang sedih. -.- btw suka tengok muka kau mara kelihatan awsome gila! yang budak-2 pun bodoh bahan-2 kau melampau-2. HAHA sengall betul la semua orang harini.

third : aku ingat na follow Azwa. tapi Tasha mcm ta bagi je -.- so orang dah mcm ta bagi aku pun malas la na follow -.- asal weh? takud aku ambik Capital A kau? tak de makne nya doh -.- puihhh puihh puihhh

forth : otp with Fatiha :) okay budak tinggi lampai wooohuuu pendek nyaa aku :(  okay mcm-2 bergosip ! pasal lelaki pasal tuh ni, HAHA aku pun suda lupaaa apa aku borak. dari RM10 tggl RM6, haaa banyak lagii :) HAHA nnti kite to be continue ehh ehh Fatihaaa. Err but pasal (A) tuh aku berharap 25% sahaja. Macam tak dapat jee wehh :-/ hermm

fifth : kak aku tanya bila nak balik ruma Mama, aduhh ta tahu lagii laa malas dohh -.-