i call it Choronic

problem family makin lama makin kronik. Dan aku malas mahu ambil tahu, tapi yang utama adalah Zana ada lah masalah Utama. okay tutup cerite. na muntah pulak. yeah, aku semakin lama semakin ta boleh kawal nafsu aku na marah orang. Sorry sape yang jadi mangsa, sape suruh cari masalah -.-t. errr muka aku pucat :( selalu sangat pucat mcm mayat. leceh betull. tkkan setiap kali aku nak keluar makeup tebal adoii rimass la. hermm esok ingat na pergi Karok hilang kan tensyen. Aku rasa stress gila. Cikgu Rozila cakap " Saya tahu awak stress, awak tersepit dengan maslah awak, awak cover balik kat orang ramai yang awak ni happy, saya tahu. So awak kena fikir kan diri awak. Jangan terlalu fikir kan orang lain" air mataa aku deras mengalir. ThankYou Cikgu faham saya :') saya tak tahu na handle masalah saya seorang diri. Ada kawan pun. Mereka bukan bole tolong pun. Betull la pernyataan " kawan time senang je ada, time susah lari " aku setuju gila pernyataan ni, sometime kawan bukan tolong kite, but bagi beban adalah. Yeah :-/ cepatlah pindah! aku dah tak tahan duduk mcm anjing kurap kat sini. Aku na Start new life without dorang tahu who actually is me. aku nak jadi remaja yang Normal macam orang lain, i'll try the Best! next year aku na jadi orang lain. I mean New Chera. berbeza dengan perangai aku kat sini. btw capital A tuh kan, Godie la. malas aku. menyusah kan hidup -.-t