A lot of Sorry to Buku :(

sorry ta bukak buku -.- Malas sangat, aku da pasrah. tawakkal je laa. HA HA HA.
bodoh Tasha ajak study tapi dia ta comfirmkan, bila text ta reply. Menyirap aku ==#. Dah lah ta de sape tingaalkan makanan, takkan aku na tangkap monyet kat hutan panggang ! # kan dah menjerit aku. weh laapar laa. Yang mira ni pun satu aku suruh datang ruma aku ta datang-datang. Takkan da lupa alamat rumah aku! Rumah aku depan rumah kau je songoi! Arghhh! tensyen aku. okayyy cooolll jap. Back to title. Aku belaja ta masuk otak -.-. HAHA ta kesa la aku tak pandai tahun ni. Yang penting tahun depan aku struggle gila anjing kurap -.-V HAHAR, Habis lerrr otak aku dah tak dapat bermanja. Next year comfirm kena control habis. Oh dah lah kena berperang denga Paper PMR OMG! Eleh Pmr je pun. Petik jari Hentak kaki suda dapat jawab. HAHA memang seronok cakap besar ni. HA HA HA, tambahkan cofidence diri :-) Okay lhaa na ttidur. 

wait!

HAHA bye nightnight in afternoon BYE -.-V