Dah besar nanti Aku akannnnn...

Assalamualaikum for Muslim sekalian ;-) Fuhhhh, dah lama tak update blog :-/ sorry a lil bit busy. Nak cerita pasal apa eh?? Huh! Ramai yang bertanya Chera confirm ke Chera pindah? Ye comfirm sangat. I'll miss guys! Kenapa nak pindah? Ye la macam biasa jawapan focus PMR. Errr... I don't think soooo. :-/ then then tanya stay dengan sape? Okay kita stay kat kampung kita. Kenapa kampung? Biar la setahun je pun Aku jadi budak kampung. Tak salahkan? Bila dah dapat result good good masuk la asrama or what. Yeahhah lepas tuh masuk Universiti mana mana. HAHA yeah ! Aku dah ada matlamat korang ada ke? I mean korang dah Ada matlamat seneri ke? Baikk rancang awal awal dulu. Yang mana senasib dengan Aku tuh, maksud Aku yang PMR tuh study. Jangan cakap eleh PMR je pun. Bapak Aku macam tuh la nasihat Aku "eleh PMR je pun relax je lah" okay tuh contoh yang tidak baik. Bila PMR dapat markah good, korang mesti masuk aliran good, bila dah dapat aliran good SPM pun mesti good, then nak ambikh kos dekat U nanti mesti kos yang gempak. Selesai ambik diploma, ambik ijazah, then master last sekali PHD. Dah habis PHD. Keluar dapat kerja goyang kaki kat pejabat. Lepas tuh gaji besar. Lepas tuh kawin bina family yang bahagia. HAPPY ENDING. Matlamat hidup Aku terrapi kann? HAHA jangan rancang je Chera but laksana kan. Baru orang respect kau. Yeahhh good luck !!!