I Miss You All :'0

Hey all my baby :-)
And Firstly, Assalamualaikum ya umati...

Okay , today story about all my baby, :'0




Lawakan mereka? serious semua kawan aku cantik-2. HAHA dulu korang HOT darjah 6. Aku je biase -.-t
Weh sayang :'( aku rindu gila korang. Bila nak kumpul macam dulu? Macam zaman darjah 6 dulu :'(
Kena marah sama-2, Kena benci sama-2, Belajar sama-2, Keluar sama-2, Rehat sama-2, Lepak sama-2, Perang sama-2, Benci orang sama-2. Makan sama-2, Main maki sama-2.

Asal semua tuh da hilang, just dalam Fb je kita bole berkomunikasi :-(  look at those picture semua suda matured gila babi. Dah anak dara. Dulu time kecik macam bodoh je. Aku sayang korang weh.

Fara Kyra : Kawan yang aku yang Hottest. Dia baik cukup pakejlah. Dulu aku selalu lepak rumah dia. But dia makin lama na pindah makin jauh -.- Weh jangan lah pindah makin berpecahlah nanti :-( dah la jauh. Nanti aku rindu kau lah gila. Fara Kyra, ingat lagi time kau sedih  aku selalu pujuk kau gara-gara orang dengki. Be strong kawan! Andand aku nak cakap yang aku rindu burgerdle mak kau :') betul! And aku rindu na kena tipu dengan Farhan. Sengal ohh adik kau.

Amira Syafiqa : Budak paling gila berudu. Aku sayang kau :-(. Last jumpa kau last year. Kan? Kau paling gila in this group. Haiyaaaa Kau pun kat SMK Sentosa. Semua da jauh. Aku rendu kau. Miraaaaa :'0 Bila meet kau Sabtu ni Aku nak menjerit kat telinga kau. HAHA Mira ingat tak orang raptai dalam dewan kita main tangkap berudu belakang pentas. HAHA macam bodoh je nd korek-2 mata berudu lahh. HAHA macam-macam.

Appy : Si sengal ni voice dia sedap Gila. Appy even kita bole jumpa everyday pun. Tapi kita serapat macam group dulu. Kau je yang still dengan aku. Budak Cina yang lurus. Appy kau cantik but jangan bagi orang pijak kepala kau lah. Ingat!! Appy ingat tak time kau menari macam Stacy dengan Mira dekat betul-2 tengah-2 padang. Bodoh lah korang. Malu je :-P but bila fikir-2 balik korang kelaka.

But next year kan korang, turn aku pulak pindah jugak. Yeah Hulu Langat. Korang semua tahukan Kampung bapak aku. Kenapa aku pindah? Ekonomi diri aku ta merosot. I don think so --' Yelah macam-2 reason lah sebab aku na pindah. But aku still jugak lepak-2 Rawang :-). Macam-2 moment aku ta bole pasal korang, Yeah really :-/ Dulu semua rasa sama-2. Macam mana kena kutuk semua. But sekarang semua da individu. Happy sesorang. Sedih pun sesorang. IMY kawan :'/

Sabtu ni kumpul eh ? ILY <3