Listen Here!

Sudah di ubah kepada Bahasa Malaysia :-

Saya Shahirah Binti Hellmy mengaku bahawa markah peperiksaan akhir tahun sangat tidak memuaskan. Oh tidak !  Okay tutup cerita. Anda tahu denifinisi tentang ' saya rasa diperlekehkan '. Oh ya memang saya berkata tentang kau kawan ! Tidak kisah jika anda ramai peminat. Jangan sesekali anda memperlekehkan orang. Kerana dengan anda berbuat demikian insan yang anda memperlekehkan itu akan berada di atas. Ingat ! hidup seperti roda. Anda bukan selama-lamanya diatas. Kadang-kadang saya merasakan anda tidak cukup hebat untuk berbuat demikian. Cantik anda bukan selama-lamanya. Anda biasa sahaja. Tidaklah bergitu anggun seperti keanggunan melayu. Malah anda kelihatan plastik. Kulit anda kelihatan plastik yang bodoh tidak sedar diri. STOP for a while!

peeps, aku penat cakap macam mat saleh baru terselamat kat Malaysia, sambung cerita. Entah sometime aku malas nak lepak dengan kau. Know why? like what i said, " perlekeh " kau hebat yes aku mengaku tapi kau buat orang terasa dengan kehebatan kau. HAHAR no wonderlah kawan boleh makan kawan because of your atitude sendiri. kankan? :O THEEND

Okay apa kaitan tajuk dengan story? haaaa aku pun ta tahu pa kaitan. Yang aku tahu aku rasa aku cantik *ayat bodoh. I said what I mean what I said. Faham? HAHA okay etc : cantik aku adalahh dari diri aku, cantik aku adalah dari dalam *ohh my really?, cantik aku tak sama dengan orang lain, cantik aku tersendiri. Okay begitu jugak yang rasa diri mereka tak cantik. Hey ladies! trust me semua mahluk Allah yang dicipta sempurna. Malah lebih. Korang cantik even ada yang. macam indon siket. IndonBelanda -.-V big peace cantik gila doh. HAHA Im shoo jelly. Okay shutUP!

Aku tahu apa yang aku bubbling dari tadi -.- haiyaa actually im waiting for my new AdiSha, i mean Nadya Sya'a AKA Tasha, lama gila do tunggu minah tuh tak sampai. Itsokay, be patient is half Of Iman. Iman? wow story bout Iman kan? Yeah aku mengaku Iman aku ta kukuh lagi. Yeah pencapaian WAWASAN 2020 tak tercapai lagi. Yeah manusia kena slowly ta bole rush nanti bole kena penyakit sawan datuk babi. Pernah dengar tak? tak kan? HAHA da tahu da :-O 


okay bye nak eat eat dulu :-*