What The Hell is JODOH?

Tasha cakap jodoh means : kita pernah jumpa person X tuh but kita ta sedar.
but bagi aku jodoh tuh : everywhere kita pergi even tempat yang kita tak jangka pun person X akan ada.

Which one yang betul? 

Bila aku tanya Google : jodoh bermaksud pasangan kawin bla bla blaa...
 
Tak tahulah aku selalu bermonolog dalam hati then cakap macam ni " if manusia yang bernama person X datang dia jodoh aku " hambbbiikk kau betul person X datang. Takut tak? mestilah takut. Dahlah tempat yang kita jumpa tuh macam luar jangkaan. Act selalu terserempak dengan dia. But dia je yang tak sedar. Tasha kata " jodoh kau letew " HAHA yeye je. Mana kau tahu? HAHA aku dengan person X? its cant be la. Serah pada takdir je laaa. But aku nampak person X smile tadi even smile dia bukan untuk aku, serious hati aku cukup puas dah tengok dia happy :) Yeah still cinta buta dengan kau :'/