Okay sweet gila bah Yana punya blog, :') Hope korang kekal ke jinjing pelamin, wahh pelamin  gitu. HAHA comel laa korang :') bila pulak aku nak jadi macam tuh. Belum tiba masanya kod. Terasa sunyi seketika ohh, bila sunyi mesti rasa hilang akal. Dah terasa hilang akal apa lagi update blog la. Sekarang nenek and makcik aku pegi keluar sampai hari ahad. Serius aku takut sunyi. Takut sangat. Even kejap pun. Takut sunyi macam tahun lepas. Rasa nak gegar je kepala otak sendiri. Tadi sekolah Vanilla tak dataang, then lepak dengan Mimie and budak-budak lain. Then dengar cerita hantu Eika bapak ah aku tak tahan nak ketawe serius dia cerita lawak gila. Then bosan aku baca buku literature, rajin kan?  Literature HOW I MET MYSELF , cerita tuh macam bodoh siket sebab, entah dia jumpa diri die, lantak ahh kesaa pulaku , weh lapar ahh bye